2021.03.30
Informacje dotyczące możliwości załatwiania spraw wynikających z zamknięcia Wydziału Komunikacji w Turku
- Wszystkie terminy dotyczące poniższych spraw zostały wydłużone i nie zostaną nałożone kary po upływie 30 dni:
- Pierwsza rejestracja pojazdu sprowadzonego z zagranicy;
- Rejestracja nowego pojazdu lub pojazdu zakupionego na terytorium RP;
- Wyrejestrowanie pojazdu;
- Zgłoszenie zbycia pojazdu.
- Poniższe wnioski można przesłać elektronicznie na pocztę: dowodyrejestracyjne@powiat.turek.pl:
- Wniosek o wydanie dodatkowej tablicy rejestracyjnej
Załączniki: kserokopia dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu; - Wniosek o wtórnik tablicy rejestracyjnej
Załączniki: kserokopia dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu; - Wniosek o przywrócenie pojazdu do ruchu
Załączniki: ostatnia decyzja o czasowym wycofaniu; - Wniosek o wydanie wtórnika nalepki kontrolnej
Załączniki: kserokopia dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu.
- Wniosek o wydanie dodatkowej tablicy rejestracyjnej
- W sprawach związanych z prawami jazdy prosimy o kontakt tel. 63 222 33 67 lub umówić się przez stronę internetową.
Prosimy o dopisywanie na wnioskach numeru telefonu do kontaktu.
Od dnia 30.03.2021 pracownik kontaktuje się z osobami, które zostały zapisane w trakcie nieczynnego Wydziału Komunikacji w Turku